Warszawa,
11
października
2011
|
00:00
Europe/Amsterdam

VELUX sponsorem tytularnym kolejnego sezonu rozgrywek EHF Champions League

Podsumowanie

Rozpoczął się nowy sezon prestiżowych europejskich rozgrywek Ligi Mistrzów piłki ręcznej mężczyzn.

​Grupa VELUX, zadowolona z zaangażowania w to przedsięwzięcie w ubiegłym roku, kontynuuje wsparcie turnieju VELUX EHF Champions League jako sponsor tytularny.

Pierwszy sezon rozgrywek Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych był sukcesem z punktu widzenia sponsora tytularnego – Grupy VELUX. Na arenach sportowych zasiadło ponad 650 000 widzów, a ponad 300 milionów śledziło mecze przed telewizorami. VELUX zaprosił na rozgrywki 3 500 gości, wśród których znaleźli się partnerzy biznesowi oraz klienci z wielu krajów Europy, w których firma ma swoje oddziały. Dzięki tej inicjatywie mogli oni wspólnie przeżywać wspólnie sportowe emocje i zacieśniać relacje w nieformalnej atmosferze.
 
Ponieważ VELUX jest sponsorem tytularnym, przez cały czas trwania mistrzostw, jego marka była widoczna dla setek milionów telewidzów jako element logo i nazwy turnieju. Profesjonalna kampania reklamowa na arenach sportowych i boiskach zapewniła stałą ekspozycję marki w czasie relacji telewizyjnych oraz w Internecie.  
 
“Jesteśmy bardzo zadowoleni z zaangażowania w Ligę Mistrzów piłkarzy ręcznych. Jako sponsor tytularny osiągnęliśmy w ubiegłym sezonie wspaniałe wyniki, głównie dzięki  bliskiej współpracy ze spółką EHF Marketing. Mieliśmy też okazję zaobserwować, w jaki sposób zorientowanie na wygraną oraz determinacja drużyn uczestniczących w turnieju harmonizują z wartościami oraz kulturą korporacyjną Grupy VELUX,” powiedział Michael K. Rasmussen, dyrektor marketingu Grupy VELUX.
 
“Wspaniale jest móc spotkać naszych klientów podczas takich wydarzeń. Wszystkie oddziały firmy w Europie zajmujące się sprzedażą w Grupie czerpały korzyści z podjętej przez nas inicjatywy. Na same finały rozgrywek VELUX EHF FINAL4 w Kolonii zaproszonych zostało 650 gości. Jestem przekonany, że dla wszystkich było to niezapomniane doświadczenie,” dodał Michael K. Rasmussen.
 
Grupa VELUX jest przekonana, że drugi z kolei rok sponsoringu tytularnego, w ramach umowy obejmującej trzy lata, przyniesie firmie dalsze korzyści. 
 
“Mamy nadzieję, że w tegorocznym sezonie rozgrywek uda nam się zaprosić na mecze jeszcze więcej gości oraz dotrzeć do jeszcze większej liczby odbiorców przed telewizorami. Z całą pewnością dołożymy starań, aby przyczynić się do dalszego rozwoju tego przedsięwzięcia,” powiedział Michael K. Rasmussen.
 
Wstępna runda rozgrywek już się rozpoczęła i trwać będzie do lutego 2012 r. W tym okresie 24 drużyny rozegrają 120 meczów na arenach sportowych Europy. W turnieju wezmą udział trzy drużyny z Hiszpanii, w tym FC Barcelona Intersport - zwycięzca ubiegłego sezonu, trzy drużyny z Niemiec, oraz po dwa zespoły z Polski, Holandii i Francji. Po fazie eliminacji 16 czołowych zespołów rozegra 16 meczów. Następnie, po ćwierćfinałach, odbędzie się ekscytujący turniej finałowy VELUX EHF FINAL4. Rozegrany zostanie w Kolonii, w maju 2012 roku.
 
Dodatkowych informacji udziela: Agnieszka Cieśla Dział Marketingu VELUX Polska

Telefon: (+48 22) 33 77 000 E-mail: Agnieszka.Ciesla@VELUX.com