Warszawa,
10
marca
2014
|
00:00
Europe/Amsterdam

Nowe Otwarcie VELUX – z dużym rozmachem na wielkim ekranie

W dniach 6-7 marca br. w 14 miastach w Polsce odbyła się oficjalna premiera nowej oferty firmy VELUX na rok 2014. Branży budowlanej zaprezentowano całą gamę okien dachowych, które od kwietnia zastąpią dotychczas oferowane modele.

Pod koniec ubiegłego tygodnia miała miejsce zaskakująca premiera na rynku materiałów budowlanych. Podczas dwóch wieczorów, w czternastu kinach w Polsce zebrało się łącznie ponad 2000 osób związanych z branżą budowlaną: właścicieli hurtowni i firm wykonawczych, sprzedawców, dekarzy i przedstawicieli prasy branżowej. W tej nietypowej scenerii i formie firma VELUX zaprezentowała szerokiej publiczności pięć nowych typów okien dachowych, które wejdą do sprzedaży na polskim rynku 31 marca br.

Dzięki zdobyczom najnowszych technologii, tj. z wykorzystaniem łącza satelitarnego i transmisji na żywo, zgromadzonych w różnych zakątkach Polski gości osobiście przywitał Jacek Siwiński – dyrektor generalny VELUX Polska. Rozpoczynając konferencję powiedział: „Historia VELUX to historia innowacji, mamy na koncie wiele patentów oraz rozwiązań, które ustanowiły obecne standardy w branży okien dachowych. Jednak co kilka lat zmiana jest tak duża, że nie mówimy już o kolejnej innowacji, ale o zmianie całej generacji produktów. I to jest właśnie ten moment.”

Zgromadzeni goście entuzjastycznie przyjęli nową ofertę, gdyż jest ona odpowiedzią na potrzeby polskich klientów, którzy poszukują wysokiej jakości okien w konkurencyjnych cenach. Nowe okna są nie tylko energooszczędne, lecz także mają większą powierzchnię szyby oraz całkowicie zmieniony wygląd. Wśród zaprezentowanych produktów znalazły się dwa modele z dolnym otwieraniem, trzy z górnym oraz dwa typy o podwójnym systemie otwierania. Dzięki temu VELUX jest obecnie jedynym producentem okien dachowych, który ma w swojej ofercie pełny wybór systemów otwierania. Warto dodać, że ceny nowych okien VELUX są bardzo korzystne. Na przykład cena katalogowa okna GLU Nowej Generacji została obniżona blisko o 18%*.

Całe wydarzenie odbyło się w wyśmienitej atmosferze. Liczne animacje, filmiki, a także zabawne dialogi sceniczne przedstawicieli VELUX Polska sprawiły, że duża liczba nowych informacji z łatwością i dużym entuzjazmem została odebrana przez zgromadzoną publiczność. W związku z wprowadzeniem na rynek nowych produktów firma VELUX zapowiedziała również: silną kampanię reklamową, duże zmiany ekspozycji w hurtowniach materiałów budowlanych oraz wiele działań nakierowanych na rozpowszechnienie nowej oferty wśród dekarzy. Z pewnością ta premiera rynkowa zostanie zapamiętana na długo.

* w stosunku do ceny katalogowej okna GGU Nowej Generacji z roku 2013.