Warszawa,
30
października
2009
|
00:00
Europe/Amsterdam

Złoty VELUX

VELUX Polska zajął pierwsze miejsce w rywalizacji o ogólnopolskie godło „Laur Klienta 2009” w kategorii „Okna Dachowe”.
 

Złoty medal jest tym bardziej cenny, że nagrodę przyznano na podstawie głosowania klientów. Nagroda potwierdza, że wysoka jakość jest nadal najważniejszym kryterium oceny, którą kierują się klienci.
VELUX Polska został laureatem w ogólnopolskim programie „Laur Klienta 2009”, organizowanym przez Grupę Media Partner, zdobywając złoty medal w kategorii „Okna Dachowe”. W tegorocznej, piątej edycji programu konsumenci oceniali produkty i usługi w blisko 300 różnych kategoriach. Program pozwala wyłonić najpopularniejsze produktyi usługi na rynku krajowym. Oceniana jest przede wszystkim znajomość marki, jakość usługi, innowacyjność oraz przywiązanie klienta do danej marki. W przeprowadzonych sondażach klienci sami musieli wskazać produkt i markę, która ich zdaniem jest najlepsza
w swojej kategorii i którą poleciliby innym.

„Złoty medal w programie „Laur Klienta” to dla nas wyjątkowe wyróżnienie, bo nagrodę przyznają sami konsumenci głosując na marki, do których mają największe zaufanie” - mówi Lidia Mikołajczyk-Gmur, Dyrektor Generalny VELUX Polska.

 

Produkty VELUX od lat pomagają w efektywnym wykorzystaniu przestrzeni pod dachem, a innowacyjne rozwiązania podnoszą komfort życia zapewniając pomieszczeniom dużą ilość światła i doskonałą wentylację, a także pozwalając na jak najlepsze wykorzystanie energii. Oferta produktowa VELUX jest bardzo szeroka i obejmuje okna do poddaszy, akcesoria dekoracyjne i przeciwsłoneczne, systemy doświetleń do płaskich dachów, świetliki tunelowe, produkty izolacyjne oraz kolektory słoneczne.

 

Warto wspomnieć, że marka VELUX była już wielokrotnie doceniana zarówno w Polsce,
jak i zagranicą. W 2008 roku VELUX zajął pierwsze miejsce w w Rankingu Centrum Badań
i Analiz Rynku ASM otrzymując tytuł Marki Budowlanej 2008, a w tym roku podczas targów branżowych Bau w Monachium okno sterowane bateriami słonecznymi otrzymało tytuł najbardziej innowacyjnego w tej branży produktu.

 

Laur Klienta to program konsumencki stworzony przez Grupę Media Partner, która jest organizatorem takich ogólnopolskich konkursów i rankingów, jak „EU Standard” czy „Solidny Pracodawca Roku”. Badania w programie „Laur Klienta” przeprowadzane są przez pół roku, co miesiąc (począwszy od stycznia) za pomocą ankiet telefonicznych, elektronicznych, a także bezpośrednich w największych miastach w Polsce.

 

 

***

 

Dodatkowych informacji udziela:
Małgorzata Retko-Bernatowicz Hill&Knowlton
 
Telefon: (+48) 601 27 88 55 E-mail: Malgorzata.Bernatowicz@hillandknowlton.pl