Warszawa,
30
maja
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

VELUX wśród marek Superbrands 2012

W piątek 25 maja br. marka VELUX jako jedyna z branży stolarki budowlanej otrzymała tytuł Superbrands 2012 podczas uroczystej gali w hotelu Sheraton w Warszawie​.

Rada marek Superbrands, w której zasiadło 39-ciu ekspertów w dziedzinach reklamy i marketingu, a także 2700 uczestników badania konsumenckiego, poprzez swoje głosowanie potwierdzili silną znajomość marki VELUX. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami.

 Siedemdziesiąt lat po tym, jak założyciel firmy zarejestrował markę VELUX w Danii, stała się ona jedną z najsilniejszych na światowym rynku materiałów budowlanych. Również wśród Polaków cieszy się ona niesłabnącym prestiżem. Blisko 90% ankietowanych budujących domy zna okna dachowe tej firmy, a ponad 1/3 chce zastosować je w swoim domu*.


 "Już od ponad 20 lat nasza firma pracuje nad budowaniem silnej marki w Polsce, dlatego szczególnie cieszę się, że w tym roku otrzymaliśmy nagrodę Superbrands 2012. Już teraz wiele osób kojarzy logo VELUX z oknami. Naszym obecnym celem marketingowym jest zbudowanie wizerunku najbardziej energooszczędnej marki okien dachowych oraz osiągnięcie spontanicznej rozpoznawalności na poziomie produktów codziennego użytku" - powiedział Jakub Bogacz, Dyrektor Marketingu VELUX. 

 

 Obietnicą marki VELUX jest hasło „Życie pełne światła”, co znajduje odzwierciedlenie nie tylko w jej znaczeniu, szerokiej ofercie produktowej, a także wielu działaniach prowadzonych przez firmę. Obecnie oferuje ona energooszczędne produkty umożliwiające doświetlenie pomieszczeń pod każdym dachem i w każdej sytuacji architektonicznej. Zdaniem architektów VELUX, możliwe jest projektowanie komfortowych domów pełnych światła i jednocześnie energooszczędnych. Dlatego marka VELUX promuje zrównoważone budownictwo. Ostatnim efektem prac międzynarodowego zespołu inżynierów VELUX jest nowa generacja okien do poddaszy, które dostarczają więcej światła dziennego oraz zapewniają lepszą termoizolacyjność. 

Podczas uroczystej gali w Warszawie statuetkę Superbrands 2012 odebrała Agnieszka Kamińska, PR Manager VELUX Polska.

W ubiegłych latach marka VELUX była wielokrotnie nagradzana, otrzymała m.in. takie tytuły jak: „Budowlana Marka Roku”, „Certyfikat Wiarygodności Biznesowej”, czy „Laur Klienta”.  The Superbrands Ltd. to niezależna organizacja, obecna w ponad 80 krajach świata. Jej celem jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które - oferując konsumentom wyjątkowe korzyści - osiągnęły wysoką reputację w sektorze konsumenckim lub biznesowym i zdobyły trwałą przewagę nad konkurencją.  * Według badania przeprowadzonego przez miesięcznik Budujemy Dom w październiku 2011 r. Dane opublikowane na stronie www.budujemydom.pl