Warszawa,
07
września
2010
|
00:00
Europe/Amsterdam

VELUX sponsorem tytularnym Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych

Przez najbliższe trzy lata najważniejszy klubowy turniej piłki ręcznej w Europie będzie nosił nazwę VELUX EHF Men’s Champions League.
 

Grupa VELUX podpisała trzyletni kontrakt ze spółką EHF Marketing GmbH na sponsoring tytularny europejskich klubowych mistrzostw w piłce ręcznej, które od tej pory będą nosiły nazwę VELUX EHF Men’s Champions League. Decyzja została poprzedzona  współpracą podczas finałów Ligi Mistrzów, wiosną 2010 r., które udowodniły, że zawody gwarantują rozrywkę na najwyższym poziomie i generują duże zainteresowanie mediów.  

„Cieszę się, że jesteśmy sponsorem tytularnym Ligi Mistrzów, ponieważ turniej budzi ogromne zainteresowanie na najważniejszych dla nas rynkach. To również doskonała szansa dla nas, żeby zapewnić naszym partnerom niezapomniane wrażenia z udziału w pełnych emocji wydarzeniach” – mówi Michael K. Rasmussen, dyrektor marketingu Grupy VELUX.  

W VELUX EHF Men’s Champions League startują 24 drużyny, które rozegrają w sezonie 148 meczów. Logo VELUX będzie prezentowane setkom milionów widzów już od 22 września, kiedy rozpoczynają się transmisje. Współpraca pozwoli wzmocnić relacje z partnerami biznesowymi zapraszanymi na mecze, a obecność w mediach umożliwi dotarcie do szerszego grona odbiorców, także do aktualnych i przyszłych właścicieli domów.  

Wspólne wartości 

VELUX EHF Men's Champions League to nie tylko ważne sportowe wydarzenie, to także rozwinięty program komunikacyjny o szerokim, europejskim zasięgu. Odpowiada to potrzebom Grupy VELUX, wiodącej marki o silnych europejskich fundamentach. Piłka ręczna na najwyższym światowym poziomie jest jakością samą w sobie.  

“Silna wola zwycięstwa oraz pełen determinacji zespołowy wysiłek to sedno tych zawodów, co odpowiada wartościom Grupy VELUX i naszej kulturze korporacyjnej. Działając w biznesie, nie chcemy być przeciętni, ale najlepsi” - mówi Michael K. Rasmussen.  

VELUX jest doświadczonym mecenasem sportu – wspiera już drugą edycję indywidualnych regat dookoła świata - VELUX 5 OCEANS. Nowy projekt sponsoringowy uzupełnia dotychczasowe działania pod względem geograficznym, zasięgowym i dotarcia do grup docelowych.  

“Mam nadzieję, że dzięki naszemu zaangażowaniu, owocnej współpracy z EHF Marketingi wzajemnym staraniom, uda nam się wznieść ten turniej na jeszcze wyższy poziom” - mówi Michael K. Rasmussen.

Dodatkowych informacji udziela:
Agnieszka Kamińska PR Manager, VELUX Polska
Telefon: (+48 22) 33 77 053
E-mail: Agnieszka.Kaminska@VELUX.com